Tevreden Klanten

“Door het gebruik van Meten is Weten heb je snel en gemakkelijk een helder beeld sámen met de leerling. Je kunt vervolgens doelgericht werken aan díe punten die, in eerste plaats voor de leerling, belangrijk zijn. Door het zo duidelijk inzichtelijk krijgen van de hulpvragen heb je met elkaar gelijk een mooi startpunt voor het samen opstellen van actiepunten die je vervolgens weer kunt evalueren. Makkelijk, werkbaar en efficiënt!”

– Sandrina v.d. Velde, Zorgcoördinator
Vario-Onderwijsgroep

“Door Meten is Weten kunnen we het gedrag of de competenties van een leerling in kaart brengen, op een zo objectief mogelijke manier. We trekken samen met ouders en de leerling op om de voortgang aan de hand van de verzamelde vragenlijsten te bespreken en kunnen daarna het begeleidingstraject goed volgen. Meten is Weten draagt bij aan de professionalisering van onze ondersteuningsstructuur.”

– Rianne Maas, Zorgcoӧrdinator
IVO-Deurne

“De voordelen zijn overduidelijk: snel een volledige reportage, geen rekenwerk, of eigen samenvattingen. Vaker af te nemen. Een alternatief voor de SVL. Verder alle lof voor de applicatie en de wijze van ondersteuning!”

– Philips van Horne

broekhin_logo

“Procesmatig volgen van een leerling is van meerwaarde.
Tijdswinst.
Heldere uitslag om met ouders en leerling te bespreken.”

– BC Broekhin

Ziet U de voordelen en tijdswinst voor uw onderwijsinstelling en voor uw taak als zorgcoördinator/mentor?
“Absoluut. Ik werkte al een aantal jaren met onze eigen digitale signalering, maar deze is uitgebreider en overzichtelijker.”

– CITAVERDE

Onze klanten

Ervaringen van onze klanten in een filmpje